Tuesday, August 21, 2012

Доломити 2012

         
          Кога минатото лето се вратив од Доломитите, изјавив дека би сакал секоја година да ги посетувам тие планини. Така во име на тоа , и оваа година отидов таму. Имам многу што да кажам за тоа патување но деталите се сеуште испомешани во мојата глава, можеби зашто потребно е да 'легнат' искуствата, а можеби зашто нема соодветен начин како да се пренесе доживувањето поминато на едно такво место. Среќен сум што можев да покажам кон некој од планинските врвови наоколу, и да кажам дека јас веќе сум се качувал на таа карпа, на тој врв. Не се работи за некоја статистика или престиж, туку дека полека чекорам кон она што го сакам и сонувам, да качувам карпи и планини насекаде низ светот.  
          Годинава тргнавме релаксирано и со план да одбираме ден за ден насоки за качување, гарнитурата беше сосема друга, овој пат ја имав Елена со мене, на која и беше прво Доломитско искуство, Ана и Алек, млади и надежни алпинисти од АК Матка, исто така прво искуство таму, Игор и Весна, веќе за нас, Доломитски ветерани. Ланското искачување таму ми представуваше мал товар оваа година, од него имав силно врежани сеќавања, за моите за прв пат поголеми искачувања, и преубаво поминато време со Виктор, Ангел и Мите. Но тоа не ме спречи да имам ново, на инаков начин силно и убаво доживување со Доломитите. Овој пат прошетав на повеќе места, имав прилика да ги видам Кулите на Лаваредо кои беа неверојатна гледка, Качувавме на 6 различни планини, 6 насоки...    

Повторно ми се утврдија некои критериуми за тоа до каде сум со мојот 'качувачки' напредок и до каде треба да стигнам, на што да работам, итн
Додека си ги досредам импресиите од насоките кои ги качивме, слики од преубавите Доломити:

погледот од нашиот апартман, лево е врвот Пунта Фиамес

Елена  во пречката на Хекстенштајн

јас во водство во последната исполирана должина на Хекстештајн, 

Елена во третата должина на Чима Касон ди Формин, "Далаго"

Елена на врвот "Далаго" пред 'спелеолошкиот' излез од насоката
Прекрасна  скулптура од карпа во одстапот/сипарот на Чима Касон  ди Формин

Чима Касон ди Формин, 

Пунта Фиамес

насекаде здивзеемачки гледки

Игор на првото сидриште на Пунта кол де Варда, насока "Комичи"

јас, во  водство во третата должина на Пунта кол де Варда, "Комичи"

по Стапките на Комичи.. качена неговата линија на Пунта кол де Варда, и вкусно еспресо во домот во кој можби самиот тој одмарал после некои од неговите искачувања на оваа планина

Алек Старделов ја обезбедува Ана Велкова на излезот на  Торе бранчио, кај  Петте кули..

Елена позира на врвот на Торе Бранчио, Петте Кули

Ана и Алек на врвот на Торе Бранчио, со дел од Тофана во позадина помеѓу нив

Портрет на алпинист, Игор Талевски, кој тукушто се симнал од популарната "Виа Мириам", Торе  Гранде, Петте  кули

јас и Елена со Торе Бранчкио во позадина

фамозниот сипар во одстапот на Пунта Фиамес

врвот на Пунта Фиамес, насока "Виа Комуне"

Кулите на Лаваредо ми осттавија особен впечаток, до тогаш немав видено толку големо вертикално 'лице' на карпа,буквално не го тргнав погледот од нив додека ги заобиколувавме

Игор и Весна Т.

Чудесно опркужување, Елена во иззлезот на Торе Бранчио

Петте кули, кои всушност се десет кули, но гледани од градот Кортина, тие личат на пет кули од каде и името.

No comments:

Post a Comment